Ostuprotsess

Tellimuse vormistamine

Soovides osta Printerikeskuse e-poest kaupa, ei pea Te lepinguliseks kasutajaks registreeruma. Valige tootekataloogist Teid huvitav kaubagrupp. Kuid Teid huvitavad laserprinterid, valige tootekataloogist Laserprinterid. Teile kuvatakse kõik laserprinterid alates odavaimast. Laserprintereid saate sorteerida Tootja , Tüübi ja Formaadi järgi. Valige sobiv toode ja lisage Teile sobivad tooted ostukorvi. 

Ostukorv

Enne tellimuse kinnitamist kontrollige üle ostukorvi sisu ning veenduge, et sisestatud tooted ja kogused on õiged. Ostukorvi sisu on võimalik muuta ja tooteid lisada kuni tellimus on kinnitamata. Ostukoguseid saate suurendada või vähendada tulbas „Kogus”. Kui soovite toote ostukorvist eemaldada, klikkige vastaval real „[X]” (Kustuta) nuppu.

Kui tellimuse summa on väiksem kui 250 € (sisaldab 20% käibemaksu) lisandub tellimusele automaatselt transporditasu, mis on 5.00 € (sisaldab 20% käibemaksu). Kui tellimuse summa on 250 € või suurem (sisaldab 20% käibemaksu) on kauba transport tasuta. Kui tulete kaubale ise järgi, siis transporditasu ei lisata.  

Tellija rolli määramine

 Valige kas soovite tellimuse vormistada erasikule või ettevõttele. Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teile arve. Kauba saate kätte peale tasumist. Lepingulistele klientidele antakse kaup üle koos arvega, millele on märgitud arve tasumise tähtaeg.

Kontaktandmed

Kirjutage oma kontaktandmed. Kui tellite kaupa ettevõtte nimel siis sisestage ettevõtte nimi ja soovitavalt ka registrikood. Et tagada kauba tõrgeteta tarnimine soovitame hoolikalt jälgida, et edastaksite tellimust tehes korrektsed andmed! Kui olete sisseloginud registreeritud lepinguline kasutaja, siis kontaktandmete väljad eeltäidetakse.

Tarneaadress

Täitke tarneaadressi väljad. Kui olete sisseloginud registreeritud lepinguline kasutaja, siis tarneaadressi väljad eeltäidetakse. Kui soovite tarnet mõnel muul aadressil siis tehke vajalikud muudatused.

Arve aadress

Täitke arve aadressi väljad. Kui olete sisseloginud registreeritud kasutaja, siis arve aadressi väljad eeltäidetakse.

Tellimuse ülevaade

Vajutades nupule "Kinnita tellimuse andmed" on Teil võimalus enne tellimuse lõplikku kinnitamist veenduda tellimusinfo õigsuses. Kui soovite andmeid parandada vajutage oma interneti lehitseja "Back/Tagasi" nuppu ja tehke vajalikud korrektuurid, ning vajutage uuesti nupule "Kinnita tellimuse andmed". Automaatselt arvet ei kirjutata ja Teieni kaup liikuma ei hakka. Teiega võetakse ühendust, kontrollitakse koos tellimus üle, lepitakse kokku kauba tarne aeg ja viis, samuti lepime kokku maksetingimused. 

 

Kui olete registreerunud lepinguline kasutaja siis kehtib Teile samasugune tellimise protseduur kui registreerumata tellijal, kes tellib kaupu ettevõtte nimel. Sisseloginud kasutajana kehtivad Teile samad või kokkuleppelised lepingulised hinnad. Tellimise vormi ankeet on eeltäidetud, soovi korral saate muuta nii tarne- kui arve aadressi ja kontaktandmeid.

Kui olete registreerunud lepinguline kasutaja, kellele Printerikeskus väljastab kaupa maksetähtajaga, saate e-poes esitada tellimusi, mis käsitletakse koheselt ja arve tellitud kauba eest väljastatakse Teile samaaegselt kauba lähetamisega. Arve maksetähtaeg sõltub pooltevahelisest kokkuleppest. Soovides tasuda kauba eest pärast kauba kättesaamist arve alusel tuleb tellimuse kinnitamiseks klikkida kirje "Tasun tellimuse eest arve alusel" järel oleval nupul "Esitan tellimuse". Kui tellimuse edastamine õnnestus siis suunatakse Teid edasi lehele, kus on võimalus alla laadida PDF vormingus tellimuse kinnitus.